Сьогодні ми відкриваємо тиждень фізичної культури і спорту. Протягом тижня буде проведено ряд заходів, тому запрошую вас взяти активну участь у проведенні тижня спорту. Найактивніші учні будуть відзначенні грамотами та призами.
На наше свято завітали боги славнозвісного Олімпу
Зевс.
Я- всемогутній Зевс –громовержець,
Що гнівно метає, мов блискавку, спис.
Почувши вас, юні друзі, спустився
З Олімпу униз.
Посейдон.
Я- Посейдон, покровитель морів,
Я- брат Громовержця-Зевса.
Хотів би я знати, чи вмієте ви
Стрибати, пірнати І грати?
Афродіта.
А я- Афродіта, богиня краси,
Хочу, щоб любили мене ви завжди.
Займайтесь гімнастикою вчасно,
Щоб грацію мати прекрасну.
Гермес.
У Гермеса – посланця богів,
немає проблем із танцями
тому він бігає вдень і вночі
на довгі й короткі дистанції.
Аполлон.
Аполлон – бог людської краси,
А краса – це фігурне катання.
Я б дуже хотів, щоб діти села
Поїхали на Олімпійські змагання.
Афіна.
Богинею мудрості звуть вже давно
Розумну чарівну Афіну.
Тож грайте у шахи і шашки завжди,
Ніколи я вас не покину.
Гефест.
А я – покровитель атлетів – Гефест.
Все знаю про спорт цей прекрасний.
Про силу, про м′язи, про швидкість- еге ж,
Змагайтесь і світ буде ясний.
Артеміда.
Хай стріли мої летять до небес.
Я – незабутня богиня.
Володарка точності і гостроти,
Звуть мене – Артеміда.
ВЕДУЧА.
Краса і спорт – поняття нерозривні.
Краса і спорт – вони врятують світ.
Від Афродіти, від краси богині
Прийміть палкий, спортивний наш привіт!
Бажаєм , щоб ви спорт любили
Сьогодні, завтра і завжди,
Щоб перемогами та успіхами жили,
І щоб ні в чому не знали ви біди.
ПІСНЯ «СПОРТИВНИЙ МАРШ»
1.Ми щодня по розпорядку – раз, два ,три!
Всі виконуєм зарядку –раз, два ,три!
Щоб здорові були діти
І ніколи не хворіли!
Раз-два, раз-два, раз, два, три!
2.Кличе сонце вийти з дому- раз, два, три!
І ніхто не буде хворим – раз, два, три!
Зупинились, повернулись
І тепер всі розімкнулись
Раз- два, раз- два, раз, два, три!
3.Нахиляйтесь, присідайте- раз, два, три!
І сусіда не штовхайте – раз, два, три!
Біг на місці починайте,
Потім трохи пострибайте,
Раз-два, раз –два, раз, два, три!
4.І дорослим, і малятам – раз, два, три!
Спорт подвоює завзяття – раз , два, три!
Підростаємо ми в спорті,
Перепишем всі рекорди,
Раз- два, раз- два, раз, два, три!
ВІРШ
Здоров′я- це ранок зі свіжим повітрям.
Це сонце, що гріє ласкаво й привітно.
Здоров′я- це смак свіжих ягід дозрілих,
Це спорт, що дає нам наснагу і силу.
Це сон, що на крилах нам зорі несуть.
Бери це сміливо, мій друже, у путь!
Та тільки на цьому шляху пам′ятай:
Цурайся цигарки, від чарки тікай!
І знай, любий друже, - у цьому житті,
Чи бути здоровим, вирішуєш ти!
ГРА-ВІКТОРИНА «Зроби свій вибір на користь здоров′я» (5-6 клас)
«Увага, увага! Учні 5- класу! Усім, хто любить пошук, цікаві пригоди. Вчора у школу надійшов загадковий лист. Від кого? Поки що таємниця! Просимо представника від 5 класу отримати загадковий конверт у кабінеті основ здоров′я.»
(У кабінеті основ здоров′я представник 5 класу отримує перший конверт.)
Перший конверт.
О вельмошановні та наймудріші юні захисники здоров′я! Дуже давно у вашій школі я заховав найцінніший напій – напій бадьорості. Той, хто знайде і зробить хоча б один ковток, стане бадьорим та енергійним. Я дарую вам цей напій, але його ще потрібно знайти! Шлях пошуку вам підкаже «Чарівний листок» , який я кладу в цей конверт. Не бійтеся труднощів, мої юні друзі! Вперед! Нехай вам допоможуть знання з основ здоров′я, ерудиція та кмітливість.
Чарівний листок.
Дайте відповідь на 10 запитань і, взявши з кожного слова вказану літеру, складіть слово-пароль. Зверніться з ним до завуча школи, який відповість на пароль словами «у твоїх руках» І передасть вам другий конверт.
1.Одна з ознак горіння.(3 літера відповіді).
2.Підморгне зеленим оком- ми йдемо, підморгне червоним оком- стоїмо.(6 літера відповіді).
3.Навички, що сприяють здоров′ю.(5 літера відповіді).
4.Повен хлівець білих овець.(1 літера відповіді).
5.Один із чинників, що впливає на здоров′я.(4 літера відповіді).
6.Інфекційне захворювання людини, що передається повітряно-крапельним шляхом.(10 літера відповіді).
7.Що дістає зубами потилицю.(2 літера відповіді).
8. У якому овочі найбільше вітаміну А.(2 літера відповіді).
9.Пристрій для гасіння пожежі.(1 літера відповіді).
10.Як називається малорухливий спосіб життя.(остання літера відповіді).
Відповідь: (дим, світлофор, життєві, зуби, спадковість, туберкульоз, гребінець, морква, вогнегасник, гіподинамія.) Слово-пароль: «Моє здоров′я».
Другий конверт.
Дорогі друзі! Перед вами головоломка «Прочитай і поясни вислів». Рухаючись за годинниковою стрілкою і пропускаючи однакову кількість складів, прочитайте вислів. Ви отримаєте слово-пароль, з яким зверніться до медпрацівника. Він відповість вам словом «здоров′я» і передасть третій конверт.
Головоломка.
Най у до лю ро
В′я ди
Ше го
Ро ні здо цін ни-
Слово- пароль: «Найдорогоцінніше у людини- здоров′я».
Третій конверт.
Тепер ви маєте зайти до спортивної зали і під керівництвом учителя фізичної культури виконати запропоновані вправи. Закінчивши роботу, зверніться до вчителя фізичного виховання й отримайте четвертий конверт, який він передасть вам зі словами «рух – це здоров′я».
Четвертий лист.
Ви подолали вже дуже довгий шлях! До перемоги недалеко! Розв′язавши ребус ви дізнаєтесь слово –пароль, із яким зверніться до працівника шкільної їдальні. У відповідь ви почуєте другу частину пароля « в житті є необхідним» і отримаєте п′ятий конверт.
РЕБУС
ЗД (корова) , Я
П′ятий конверт.
Вельмишановні панове! Вітаю вас із перемогою! Напій бадьорості - мультивітамінний сок «САДОЧОК»
ТУРНІР АМАЗОНОК І РОБІНЗОНІВ.(6-7 кл.)
Клас поділити на 2 команди: дівчатка- «Амазонки», хлопчики –«Робінзони». Кожна команда отримує завдання: обрати капітана, придумати девіз. Приклади девізів: «Головне- не перемога, а участь, адже життя – не тріумф, а боротьба», «Боротися, шукати, знайти і не здаватися».
Одна команда має стрічку червоного кольору, друга зеленого. Команда, яка першою підняла свою стрічку, має право відповідати першою. За правильну відповідь команда отримує відповідний бал, якщо відповідь неправильна, друга команда має право на відповідь.
1.Вітання.
Команди сідають одна навпроти одної. Проголошують девіз, хором кажуть: «Бажаємо успіху та чесної перемоги». Суперники тиснуть один одному руки.
2.Обговорення та прийняття правил гри:
-толерантність та взаємна повага;
-доброзичливість;
-активність;
-дисциплінованість;
-за порушення правил штраф – 1 бал.
3.Обрання охоронця часу(слідкує за регламентом гри, та підраховує бали).
КОНКУРС «Чи знаєте ви…»(2 бали).
Команди відповідають на запитання:
-«Чи знаєте ви, хто такий Робінзон і хто такі амазонки?»
КОНКУРС «Квітка здоров′я»(1 бал).
Команди отримують картки з намальованою квіткою з чотирма пелюстками, в середині якої написані «Складові здоров′я». Команди мають написати на пелюстках квітки 4 складові здоров′я.
КОНКУРС «Виживання»(3 бали).
Корабель, на якому ви пливете, потрапив у шторм і почав тонути. Ви, рятуючись, можете взяти з собою три речі. Які три речі ви б взяли із собою, щоб вижити на безлюдному острові? Поясніть, чому.
КОНКУРС «Лото».(2 бали).
Командам видають набори слів, з яких вони мають скласти приказку. Ще одну приказку про здоров′я слід пригадати самим.
-У здоровому тілі здоровий дух;
-силу той має, хто правду мовляє;
-хто був на коні, той був і під конем;
-сміливого й куля не бере;
-високо злетів, та низько сів;
-поспіхом та швидко мети не досягнеш;
-не хвали себе сам, нехай тебе інші похвалять;
-вартість здоров′я знає лише той, хто його втратить;
-щоб бути здоровим- тримай голову в холоді, а живіт в голоді;
-поки чоловік здоровий, то здоров′я не шанує;
-без здоров′я нема щастя;
-чиста вода- для хвороби біда;
-ходи більше – проживеш довше;
-здоров′я за гроші не купиш;
-здоровому- все здорово;
-бережи одяг поки новий,- а здоров′я поки молодий.
КОНКУРС «Дорожні знаки».
Ведучий показує дорожні знаки, а команди говорять, що ці знаки означають. Кожна правильна відповідь- 1 бал.
КОНКУРС «Трикутник вогню».
Командам видають картки з накресленим трикутником. Учасники команд мають вказати три умови виникнення вогню. За кожну правильно вказану умову команда отримує 1 бал. Максимальна оцінка конкурсу- 3 бали.
КОНКУРС «Комплімент».
Ведучий передає комплімент капітану команди «Амазонки» і передає їй квітку. Суперники обмінюються компліментами, передаючи при цьому один одному квітку. Команда в якої «закінчуються» компліменти, програє. Додатковий бал отримує команда, яка правильно дає визначення, що таке комплімент.
(Підраховуються бали команд, оголошується переможець, суперники тиснуть один одному руки.)
ФІЗКУЛЬТУРА У КРОСВОРДАХ.
Головоломка «Вислів мислителя».
Починаючи з виділеного складу і весь час рухаючись за годинниковою стрілкою через однакову кількість складів, прочитайте вислів Декарта про значення занять фізичними вправами.
що вав те хоче пра
гай за
працю те,
як виль
рі влас
зум щоб
лом, но.
сте ро ті Спо ваш ним
Відповідь: Спостерігайте за власним тілом, якщо хочете, щоб ваш розум працював правильно».
Кросворд «Ходом шахового коня».
Ходом шахового коня, не заходячи водну і ту саму клітинку двічі, прочитайте вислів Сократа про здоровий спосіб життя.
Кра ним ніше на знав 22 9 26 3 20
Ніж лоди що здо для 31 2 21 10 27
ще влас корис її який сама 23 8 25 28 19 4
Ров′я якщо вона ров′ям, ти важ 30 1 32 11 16 33
За й здо ко сте ря, 7 24 29 14 15 18
Сама. Жить ліка то знай 33 6 17 12 15
Відповідь: Якщо людина сама стежить за власним здоров′ям, то важко знайти лікаря, який знає що краще й корисніше для її здоров′я, ніж вона сама.
ЧАЙНВОРДИ
- «Слалом»
Для того щоб здолати трасу слалому, необхідно заповнити чайнворд, у якому перша літера кожного наступного слова є одночасно останньою літерою попереднього.
Слова для чайнворда: альпініст, арбітр, атлетика, команда, рапіра, ривок, спорт, теніс, тренер.
А Т
Р А С
А
К Р Т
Відповідь: альпініст, теніс, спорт, тренер, ривок, команда, атлетика, арбітр, рапіра.
КРОСВОРД «ФУТБОЛ». (7-9 кл.)
«Забити гол» відгаданими словами.
1.Цей гол- назва будь-якого твору або окремих його частин
**Гол ****
2.Цей гол- оприлюднення будь-чого.
***Гол***
3.Цей гол- частина тіла.
Гол***
4.Цей гол- посланець, вісник Бога, якого зазвичай зображують у вигляді вродливого юнака з крилами.
**Гол
5.Цей гол- тривале недоїдання через відсутність їжі.
Гол***
6.Цей гол над літерою свідчить про виділення звука у слові.
**Гол**
7.Цей гол приховує таємний зміст.
Гол********
8.Цей гол необхідний людині, щоб гарно співати.
Гол**
9.Цей гол- гора в Єрусалимі, де відбулася страта Ісуса Христа.
Гол****
10.Цей гол- гармонічний склад музики, поєднання кількох самостійних голосів.
****** Гол****
11.Цим голом роблять повідомлення, доводять до загального відома якусь інформацію.
*Гол*******
Відповідь:(заголовок, розголос, голова, янгол, голод, наголос, головоломка, голос, Голгофа, багатоголосся, оголошення.)
ЗАГАДКОВА ФІЗКУЛЬТУРА. (початкова школа).
Королева Спортландії:
1.Я загадки загадаю. Відповіді на них чекаю.
Їх потрібно відгадати, хором всім відповідати.
Виграє дитина стрімко та в якої більша смикалка.
Мені ніколи хворіти, треба швидше гол забити.
Поставлю я новий рекорд, бо дуже я шаную ….(спорт.)
2.Щоб здоров′я було в порядку,
Не забувайте ви про…..(зарядку.)
3.Будь-кого удариш- він злиться і плаче,
А цього стукнеш- від радості скаче!(м′яч).
4.У дворі зранку гра, розігралась дітвора.
Крики «Шайбу!», «нумо, гей!»-
Там триває гра в …..(хокей).
5.Спортсмени лише найкращі на п′ядесталі,
вручають урочисто їм усім…..(медалі.)
6.Нелегко її добути, треба хоробрим в сутичці бути.
Тільки тим вона дається, до останнього хто
Б′ється….(перемога.)
7.Бок, хокей, бобслей, футбол, сноуборд, і волейбол….
Стадіон, басейни, корт- об′єднало слово….(спорт).
8.Кулю шкіряну ганяють, лиш одну на полі мають!
По ногах не б′ють- це фол! Називають гру….(футбол.)
9.Сіла купа дітвори і поїхала з гори…
Люблять їх усі малята. Звуть візочок цей….(санчата.)
10.Сам худ, а голова з пуд.(Молот.)
11.Віз без коліс, а батіг без хлиста.(Човен.)
12.Зимою біжать, а літом сплять.(Сани.)
13.Стоїть корова посеред моря, черево сухе,
А спина мокра(Човен.)
14.Що це, що це, - всі кричать,-
Парасольки летять.(Парашути.)
15.Б,ють мене старі й малі,
І в повітрі й на землі.
Та від цього не вмираю,
Тільки весело стрибаю.(М′яч.)
16.В зимовий студений час люблять всі малята нас.
З гірки ми рушаєм в путь,
а на гірку нас везуть.(Санчата.)
17.Два колеса підряд- їх ногами вертять,
А по верху торчком, сам хазяїн крючком.(Велосипед.
КОНКУРС «Відгадай слово в прислів′ї»
-Здоровому – все……
-У здоровому тілі……
-Силу той має……..
-Хто був на коні…..
-Сміливого й куля……
-Високо злетів…..
-Поспіхом та швидко…..
-Не хвали себе сам…..
-Курити- здоров′ю…
-Швидкого й спритного хвороба не…..
-Здоров′я за гроші….
-Ходи більше – проживеш…
-Чиста вода – для хвороби….
-Без здоров′я нема…
-Вартість здоров′я знає лише той, хто…
-Щоб бути здоровим- тримай голову в холоді, а живіт у….
-Поки чоловік здоровий, то….
Відповідь:(здорово, здоровий дух, хто правду мовляє, той був і під конем, не бере, та низько сів, мети не досягнеш, нехай тебе інші похвалять, шкодити, наздожене, не купиш, довше, біда, щастя, його втратить, голоді, здоров′я не шанує.
КОНКУРС «За поданим кінцем назвати початок».
1.……… -половина здоров′я.
2………. –краще за найбільше багатство.
3………. –запорука здоров′я дітей.
4…….. –вечеря життя продовжує.
5…….. –хвилюєшся –довше проживеш.
6……. , - той і молодий.
Відповідь:(гарний настрій, добре здоров′я, здорові батьки, легка, менше, хто здоровий.)
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА «ОСТАННІЙ ГЕРОЙ».(8-9 кл.)
Учитель: Доброго дня всім присутнім на нашому турнірі-конкурсі! Я вітаю вас у цьому кабінеті на грі «Останній герой». Це інтелектуальна гра, де власним розумом можна заробити звання « ПЕРЕМОЖЕЦЬ».
Девізом нашої гри будуть слова: «У науці немає широкої дороги, тому лише той зможе досягти її сяючих вершин, хто, не боячись утоми, рухається її кам′янистими стежками.»
Учасникам інтелектуальної гри доведеться вибратися на вершину гори тернистими стежками від зупинки до зупинки, вкритими лісовими хащами, використовуючи знання, отримані на уроках основ здоров′я. На кожній зупинці-раунді ви будете, згідно з установленим чергуванням, відповідати на запитання. Хтось зійде зі шляху раніше(в кого виявиться недостатньо знань у сфері науки про здоров′я), але виявиться і той, хто підкорить вершину знань, зможе вижити у дрімучому лісі наодинці з природою, користуючись тільки її дарами, зберегти і зміцнити своє здоров′я, не потрапить у ДТП, знайде вихід із непередбачених ситуацій.
А зараз прошу уважно послухати ПРАВИЛА ГРИ:
1. Гра складається із шести раундів-зупинок, де на учасників чекатиме певне інтелектуальне випробовування. Після кожного з раундів один учасник залишатиме гру.
2. Шлях до наступного раунду буде коротший від попереднього на 10 с.
3. Наприкінці гри залишиться тільки двоє учасників. Для них проводиться заключний фінальний конкурс за назвою «Дуель», що й визначить переможця.
4. Початок і завершення кожного раунду буде визначати секундант. Сигналом є музичний уривок чи інший звуковий сигнал.
5 .Контролювати гру буде шановане журі у складі: завуч, педагог-організатор.
А тепер відбудеться жеребкування за номерами. Прошу, підходьте по одному та оберіть собі номер за яким ви будете мати право обрати собі стіл та відповідати у першому раунді.
А тепер попросимо учасників гри представити себе.(Представлення учасників змагань, вручення нагрудних номерків черговості у грі.)
Дякую! Отже, ми починаємо гру «Останній герой!»(Звучить музика.)
Раунд 1.
Час гри 3 хв.
Звучить сигнал до початку гри. Вчитель звертається по імені до кожного учасника і ставить запитання.(додаток 1). За час раунду кожен гравець має відповісти на 1-2 запитання. Звучить сигнал завершення раунду.
Учитель: Час збіг. Того, хто не зможе рухатися далі, хто не зумів підкорити першу висоту, визначить журі.(журі називає ім′я учня який найбільше помилявся.)
Дякуємо за гру. Ви були чудові, але вам доведеться її залишити.
А ми переходимо до другого раунду
Раунд 2.
Час гри 2хв. 50 с.
Звучить сигнал до початку гри. Учитель ставить запитання так само, як і в попередньому раунді, до сигналу про завершення раунду.
Учитель: Час збіг. Шлях до вершини науки, до виживання в природі і в суспільстві одному без спорядження- важкий. Слід сконцентруватися, зібратися з думками й знаннями та без хвилювання йти вперед. На жаль, не всім це вдається, не зміг вижити сам у лісі ще один учасник. Його визначить журі.(журі називає ім′я учня, який не справився із завданням.)
Ми прощаємося ще з одним учасником. Не засмучуйтеся! У вас іще все попереду. Ми впевнені- вершин науки виживання в екстремальних умовах зможете досягти і ви.
Увага! Третій раунд!(звучить музика).
Раунд 3.
Час гри 2хв. 40с.
Звучить сигнал до початку гри. Учитель ставить запитання до сигналу про завершення раунду.
Учитель: Час збіг. Ще один учасник залишить нашу гру. Надаємо слово журі.(журі називає ім′я учасника, який залишить гру). Подякуємо..(називає ім′я учасника) за участь у грі. Переходимо до наступного раунду.(звучить музика).
Раунд 4.
Час гри 2 хв. 30 с.
Звучить сигнал до початку гри. Учитель ставить запитання, поки не пролунає сигнал про завершення раунду.
Учитель: Час збіг. І нам доведеться попрощатися ще з одним учасником. Надаємо слово журі.(Ім′я учасника, який вибув.)
Жаль, що вам доведеться залишити нас. Дякуємо за гру, ви були чудові. Гру в наступному раунді розпочне…(називає ім′я гравця). І так, п′ятий раунд.(звучить музика.)
Раунд 5.
Учитель: У нас залишилось четверо учасників. Цей раунд покинуть іще по одному з гравців. Хто виявиться переможцем? Визначить час, але він скоротився знову на 10с. (Сигнал сповіщає про початок гри. Учитель ставить запитання, доки пролунає сигнал про завершення раунду.)
Час збіг. Хто ж із наших гравців залишиться на шляху до перемоги, а хто не зуміє вижити в ньому, нам сповістить журі. Надаємо слово журі.(називають ім′я того хто вибуває.) Ми прощаємося з …. Дякуємо за гру. Наступний раунд починає найсильніший гравець. Отже, шостий раунд.(звучить музика.)
Раунд 6.
Учитель: Шостий раунд визначить двох фіналістів. Час скоротився ще на 10 с. (лунає сигнал до початку гри. Учитель ставить запитання кожному з гравців до сигналу про завершення гри.)
Учитель: Час збіг. Журі має можливість визначити фіналістів.(Журі називає ім′я фіналістів.)
Ми прощаємося з …(називає ім′я учасника).
Попереду- фінальний конкурс, що обіцяє бути дуже цікавим. У фіналі зустрічаються двоє гравців..(називає прізвища.) Фінальний конкурс називається «Дуель».
Конкурс «Дуель».
Учитель: Переходимо до фіналу. Побажаємо удачі нашим гравцям. Починає фінальний конкурс гравець, який, за визначенням журі, був найсильніший упродовж усієї гри. (Слово журі.) Отже, ми знаємо, хто розпочне фінальний поєдинок. Розпочинаємо його.(Звучить музика. Лунає сигнал про початок гри. Учитель ставить по одному запитанню кожному учасникові гри за черговістю, визначеною журі. Разом прозвучить по 5 запитань кожному учасникові гри.(додаток 2.)
Ось і завершився фінальний раунд. Слово надаємо журі, Назвіть, будь ласка, ім′я нашого героя гри. (Журі називає ім′я переможця. Звучить музика. Переможцю вручається грамота та пам′ятний приз.
Додаток 1.
1.Той, хто керує автомобілем.(Шофер.)
2.Людина на перехресті зі смугастим жезлом.(Регулювальник.)
3.Воно є в автомобіля та велосипеда.(Колесо.)
4.Металева частина колеса велосипеда.(Обід.)
5.Гумова частина колеса.(Шина.)
6.Найпоширеніший вид громадського транспорту.(Автобус.)
7.Довготривала зупинка транспортного засобу.(Стоянка.)
8.Його додають до автомобіля для збільшення кількості перевезеного вантажу.(Автопричіп.)
9.Його інша назва – зебра.(Пішохідний перехід.)
10.Зі скількох років можна їздити на велосипеді по дорогах?(З 14.)
11.Зі скількох років можна їздити на мотоциклі?(З 16.)
12.Зі скількох років можна їздити на автомобілі?(З 18.)
13.Зі скількох років можна купувати алкогольні напої?(З 21.)
14.Зі скількох років настає кримінальна відповідальність?(З 14.)
15.Зі скількох років можна мати газову зброю.(З 18.)
16.У якій країні підготовлене листя рослин до куріння називали «сігаро»?(На Кубі.)
17.Яку країну світу вважають батьківщиною куріння?(США.)
18.Хто першим у Європі розпочав вирощувати тютюн?(Француз Жан Ніко.)
19.Із якою метою французькій королеві пропонували нюхати порошок тютюну?(Як ліки від мігрені.)
20.Який процес називають «пасивним курінням»?(Дихання прокуреним повітрям.)
21.Який вид куріння- активний чи пасивний приносить більше шкоди людському організму?(Пасивний.)
22.Які хвороби викликає тютюнокуріння?(Рак легенів та верхніх дихальних шляхів, розлади серцевої діяльності.)
23.Часточки речовини , розсіяні в повітрі.(Пил.)
24.Одне з основних джерел викиду вуглекислого газу в повітря.(Транспорт.)
25.Вони є електромагнітні і звукові.(Хвилі.)
26.Наука,що вивчає стан оточуючого середовища, його охорону, називається…(екологія.)
27.Зміни в природі чи події, що призвели до руйнувань, загибелі людей, називають…(катастрофа.)
28.Середовище, до якого належать тварини, рослини, земля, вода, повітря,(Природне.)
29.Середовище,до якого належать відносини людини з державою, законами.(Соціальне.)
30.Середовище, до якого належить усе, пов′язане з виробничою діяльністю людини.(Техногенне.)
31.Газ, що захищає Землю від ультрафіолетового випромінювання.(Озон.)
32.Один із засобів захисту від отруйних газів.(Протигаз.)
33.Газ без запаху і кольору, найчастіше є винуватцем отруєнь.(Чадний.)
34.Місяць, у якому відзначають День охорони навколишнього природного середовища.(Квітень.)
35.Один із біологічних факторів, що впливає на індивідуальне здоров′я людини.(Спадковість.)
36.Загартовувальна водна процедура.(Обливання.)
37.Наука,що вивчає кількість і структуру населення.(Демографія.)
38.Його не можна купити за жодні гроші.(Здоров′я.)
39.Система заходів щодо попередження хвороб.(Профілактика.)
40.Наука, що вчить берегти здоров,я.(Валеологія.)
41.Хвороба, що викликана нестачею вітаміну Д в організмі.(Рахіт.)
42.Група грибів, до якої належить білий гриб, сироїжки.(Їстівні, неотруйні.)
43.За вмістом якої речовини гриби прирівнюються до м′яса.(Білку.)
44.Група грибів, до якої належить мухомор.(Неїстівні, отруйні.)
45.Цей продукт безкоштовним буває тільки в мишоловці.(Сир.)
46.Країна, у якій половина населення має зайву вагу.(США.)
47.У якому овочі найбільше вітаміну А?(Морква.)
48.Без цієї речовини «ні сюди, ні туди».(Вода.)
49.Елемент, що належить до складу кісток і зубів.(Кальцій.)
50.Який овоч найбагатший на вуглеводи?(Картопля.)
51.Хвороба, що виникає внаслідок частого вживання алкоголю.(Алкоголізм.)
52.Вживання алкоголю буває одноразове, епізодичне і …(систематичне.)
53.Який орган людини здатний окислювати алкоголь.(Печінка.)
54.Страх, що охоплює одночасно багато людей.(Паніка.)
55.Стан напруги, що настає в організмі людини у відповідь на дію різних неприємних факторів.(Стрес.)
56.Почуття, що допомагає впоратися зі стресом.(Гумор.)
57.Подавлений , пригнічений психологічний стан.(Депресія.)
58.Природна реакція людини на реальну чи уявну ситуацію, що загрожує життю чи здоров′ю.(Страх.)
59.Нервовий зрив, що виявляється раптовим переходом від сліз до сміху чи навпаки.(Істерика.)
60.Тип поведінки, за якого під час зустрічі з небезпекою людина відчуває повну розгубленість.(Пасивний.)
61.Найдорожче у людини….(здоров′я.)
62.Закріплення, збереження й подальше використання минулого досвіду.(Пам′ять.)
63.Вміння зосередитися на предметах та явищах.(Увага.)
64.Під час пожеж шкідливі викиди забруднюють…(атмосферу.)
65.Наслідком обледеніння поверхні доріг узимку є…(ожеледиця.)
66.Під час надзвичайних ситуацій не можна…(панікувати.)
67. «Подруга» спорту.(Фізкультура.)
68.Складовою здорового способу життя є здоровий…(сон.)
69.Противага пасивності.(Активність.)
70.Спосіб відпочинку, профілактика перевтоми.(Релаксація.)
71.Продукт рослинного походження, що використовують в їжу, а також для окремих видів масажу.(Мед.)
72.Сучасний слоган прибічників здорового способу життя: «Здоровим бути …(модно.)
73.Процес взаємодії між людьми, може бути вербальним і невербальним.(Спілкування.)
74.Має бути раціональним і збалансованим.(Харчування.)
Запитання для фінального раунду
1.Наймобільніший і найдоступніший транспортний засіб на земній кулі.(Велосипед.)
2.Назва велосипедних змагань.(Гонки.)
3.Транспортний двоколісний засіб із підвісним двигуном.(Мопед.)
4.Що обов′язково перевіряють перед виїздом автомобіля з гаража.(Гальма.)
5.Якого кольору світловідбивачі у велосипеда попереду.(Білого.)
6.Що вмикають при недостатній видимості та вночі на транспорті, що рухається.(Фари.)
7.Залізна частина колеса велосипеда, на яку одягають гумові шини.(Обід.)
8.Де дозволено рухатися маленьким велосипедистам під наглядом дорослих, а іншим – заборонено?(На тротуарі.)
ПОНЕДІЛОК (20 лютого)
1.Відкриття тижня фізичної культури- «Боги славнозвісного Олімпу.»
2.Пісня «Спортивний марш.»
3.Гра- вікторина «Зроби свій вибір на користь здоров’я.»
- 5 кл.
4.Фотогазета «Олімпійці нашого класу!».
ВІВТОРОК (21 лютого)
1.Конкурс малюнків на тему: «Фізкультура у нашому житті.»
2.Ознайомлення з видатними спортсменами України на уроках фізичної культури.
3.Вікторина «Знавці Олімпійського спорту.»
СЕРЕДА (22 лютого)
1.Вікторина «Спорт-знайка» - для учнів молодших класів.
2.Турнір «Амазонок і Робінзонів» - 6-7 кл.
3. «Шахматний король» - турнір з ігри в шахмати.
ЧЕТВЕР (23 лютого)
1.Загадкова фізкультура (загадки……)
2.Фізкультура у кросвордах.
3.Інтелектуальна гра з основ здоров’я «Останній герой» - 8-9 кл.
П’ЯТНИЦЯ (24 лютого)
1.Виставка фотогазет.
2.Спортивний турнір по волейболу – 8-9 класи.
Немає коментарів:
Дописати коментар